FRONTIER Management Consulting angajeaza SECRETARA/ ASISTENT MANAGER

Descrierea angajatorului FRONTIER CONSULTING MANAGEMENT S.R.L.
Obiect principal de activitate
: Activitati de consultanta pentru afaceri si management
Activitatile specifice: management de proiect, suport pentru obtinerea de finantari publice, realizare de studii si analize specifice, evaluare de strategii/programe/proiecte, dezvoltare resursa umana – instruire si formare, dezvoltare institutionala, sprijinirea sectorului cercetare – dezvoltare si inovare, asistenta tehnica – achizitii publice, PR, accesare fonduri structurale
Grup tinta: sectorul privat, autoritatile centrale
Locatia firmei: Bucuresti
Locatia implementarea activitatilor: national si international

 

Obiectivul principal al postului: Activitati suport administrative - organizatorice in cadrul organizatiei
Postul (full-time) solicita:

- Gestionarea agendei de lucru/planificare intalniri Director general

- Organizarea vizitelor si  a intalnirilor/sedintelor, primirea vizitatorilor

- Preluare apeluri si directionare catre persoana careia i se adreseaza

- Desfasoara activitati administrativ-organizatorice pentru relatia cu furnizorii si clientii angajatorului

- Asigurarea suportului in probleme administrativ - organizatorice ale angajatorului, inclusiv deplasari unde este necesar

- Gestionarea corespondentei, inclusiv in limba engleza – primire/trimitere/distribuire/arhivare

- Redactarea coresondentei comerciale/oficial - formala, procesare texte, incheiere minute/procese verbale

- Gestionare documente: redactare, imprimare, asigurare flux de autoritate pentru aprobari/avizari, arhivare

- Gestionare arhiva documente

- Evidenta sarcini si urmarire termene scadente

- Activitati de marketing/publicitate

- Activitati suport in cadrul echipelor de proiect

Cerinte:

- Studii medii cu diploma de bacalaureat sau superioare (constituie un avantaj)

- Experienta de minim 3 ani in secretariat/front-desk, consultanta sau relatii cu publicul

- Abilitati organizatorice si planificare a sarcinilor si prioritatilor

- Rezistenta la activitati de rutina

- Rapiditate si eficienta in executie sarcini

- Fire energica, hotarata, buna capacitate de comunicare si relationare

- Buna capacitate de a lucra sub presiunea termenelor

- Punctualitate si precizie

- Cunoastere utilizare imprimanta multifunctionala

- Cunoastere limba engleza  - nivel mediu/avansat( cunoasterea oricearei alte limbi straine constituie avantaj)

- Utilizare Microsoft Word, Excel, Power Point, Outlook, Internet Exlorer, Google si alte aplicatii suport la nivel mediu/avansat

- Disponibilitate deplasari pentru sarcini administrativ-organizatorice – carnet sofer

Vă invitam sa transmiteti CV-ul dumneavoastră la adresa de email financiar@frontierconsulting.ro pana in data de 15 Martie 2021.

Tel: +40 31 417 27 18

Scrie un comentariu

Clienti si parteneri