Descrierea angajatorului FRONTIER CONSULTING MANAGEMENT S.R.L.
Obiect principal de activitate: Activitati de consultanta pentru afaceri si management
Activitatile specifice: management de proiect, suport pentru obtinerea de finantari publice, realizare de studii si analize specifice, evaluare de strategii/programe/proiecte, dezvoltare resursa umana – instruire si formare, dezvoltare institutionala, sprijinirea sectorului cercetare – dezvoltare si inovare, asistenta tehnica – achizitii publice, PR, accesare fonduri structurale
Grup tinta: sectorul privat, autoritatile centrale
Locatia firmei: Bucuresti
Locatia implementarea activitatilor: national si international
Obiectivul principal al postului: Activitati suport administrative - organizatorice in cadrul organizatiei
Postul (full-time) solicita:
- Gestionarea agendei de lucru/planificare intalniri Director general
- Organizarea vizitelor si a intalnirilor/sedintelor, primirea vizitatorilor
- Preluare apeluri si directionare catre persoana careia i se adreseaza
- Desfasoara activitati administrativ-organizatorice pentru relatia cu furnizorii si clientii angajatorului
- Asigurarea suportului in probleme administrativ - organizatorice ale angajatorului, inclusiv deplasari unde este necesar
- Gestionarea corespondentei, inclusiv in limba engleza – primire/trimitere/distribuire/arhivare
- Redactarea coresondentei comerciale/oficial - formala, procesare texte, incheiere minute/procese verbale
- Gestionare documente: redactare, imprimare, asigurare flux de autoritate pentru aprobari/avizari, arhivare
- Gestionare arhiva documente
- Evidenta sarcini si urmarire termene scadente
- Activitati de marketing/publicitate
- Activitati suport in cadrul echipelor de proiect
Cerinte:
- Studii medii cu diploma de bacalaureat sau superioare (constituie un avantaj)
- Experienta de minim 3 ani in secretariat/front-desk, consultanta sau relatii cu publicul
- Abilitati organizatorice si planificare a sarcinilor si prioritatilor
- Rezistenta la activitati de rutina
- Rapiditate si eficienta in executie sarcini
- Fire energica, hotarata, buna capacitate de comunicare si relationare
- Buna capacitate de a lucra sub presiunea termenelor
- Punctualitate si precizie
- Cunoastere utilizare imprimanta multifunctionala
- Cunoastere limba engleza - nivel mediu/avansat( cunoasterea oricearei alte limbi straine constituie avantaj)
- Utilizare Microsoft Word, Excel, Power Point, Outlook, Internet Exlorer, Google si alte aplicatii suport la nivel mediu/avansat
- Disponibilitate deplasari pentru sarcini administrativ-organizatorice – carnet sofer
Vă invitam sa transmiteti CV-ul dumneavoastră la adresa de email financiar@frontierconsulting.ro pana in data de 15 Martie 2021.
Tel: +40 31 417 27 18