Ne marim echipa!
Cautam un nou coleg / colega pentru departamentul Dezvoltare Proiecte. Aplica la job-ul de Consultant Fonduri Europene! Trimite-ne un CV la Office@frontierconsulting.ro
Consultant Fonduri Europene
Peste 4 ani de experiență în Management, Project Management
Candidatul Ideal
Cerințe:
- Experiență în accesarea de fonduri nerambursabile: POC, POR, PNDR, POCU, etc
- Experiență în elaborarea cererilor de finanțare și a anexelor conform ghidului solicitantului
- Experiență în implementarea de proiecte
- Experiență în realizarea de analize economico – financiare (reprezintă un avantaj)
- Studii superioare tehnice sau economice
- Cunoștințe de limba engleză – minim nivel B2
- Cunoștințe de management de proiect/management de contract
- Cunoștințe foarte bune de operare Microsoft Office
- Abilități de comunicare orală și scrisă
- Orientat spre rezultate
- Abilități de lucru atât individual cât și în echipă
Descrierea jobului
- identifică și propune metode de finanțare aplicabile din programe/apeluri/fonduri nerambursabile naționale, europene sau internaționale
- oferă consultanță pentru realizarea de proiecte finanțabile din diverse programe de finanțare și asistență in implementarea lor
- pregătește prezentări privind finanțările posibile, fișe de program și formulare de solicitare
- evaluează sau participă la evaluarea eligibilității clientului și a ideii de proiect ȋn baza informațiilor primite clienți
- redactează proiectele de finanțare, elaborează cereri de finanțare, bugete, analize cost beneficiu și alte anexe prevăzute în Ghidurile Solicitantului
- realizează și transmite planul de lucru cu termene, responsabilități și documentele necesare a fi pregătite
- face propuneri privind structura parteneriatului și poate participa la negocierea condițiilor de parteneriat (durată, aport financiar, responsabilități, activități)
- identifică și colectează informațiile necesare elaborării proiectului ȋn funcție de nevoi și abilități
- întocmește documentația proiectului (fișă de proiect, analiză financiară, studiu de fezabilitate, plan de afaceri, după caz)
- elaborează rapoarte periodice de monitorizare și evaluare privind activitățile proiectelor finanțată
- gestionează electronic documentele proiectelor
- organizează și participă la întâlniri de lucru la sediile clienților/finanțatorilor, alte instituții, atunci când situația o impune
Beneficii:
- Mediu de lucru care încurajează învățarea și schimbul de experiență
- Participarea la programe de formare interne și externe
- Bonus de performanta
Descrierea companiei
SC FRONTIER MANAGEMENT CONSULTING SRL (FMC) este o companie privata si independenta infiintata in anul 2004 avand capital integral romanesc si care ofera servicii de consultanta pentru management si afaceri.
FMC a fost creata avand ca misiune sprijinirea mediului privat si autoritatilor publice intr-o dezvoltare durabila pentru crearea unei societati bazate pe cunoastere si a unei economii competitive si performante. Activi de peste 17 ani pe piata, detinem o experienta importanta in domeniu, dovedita de portofoliu nostru de clienti precum si numarul relevant de proiecte dezvoltate si implementate pentru acestia, la nivel international, regional sau local.