Cautam un nou coleg / colega pentru departamentul Dezvoltare Proiecte. Aplica la job-ul de Consultant Fonduri Europene!

Ne marim echipa!

Cautam un nou coleg / colega pentru departamentul Dezvoltare Proiecte. Aplica la job-ul de Consultant Fonduri Europene! Trimite-ne un CV la Office@frontierconsulting.ro

 

Consultant Fonduri Europene

 

Peste 4 ani de experiență în Management, Project Management

Candidatul Ideal

Cerințe:

  • Experiență în accesarea de fonduri nerambursabile: POC, POR, PNDR, POCU, etc
  • Experiență în elaborarea cererilor de finanțare și a anexelor conform ghidului solicitantului
  • Experiență în implementarea de proiecte
  • Experiență în realizarea de analize economico – financiare (reprezintă un avantaj)
  • Studii superioare tehnice sau economice
  • Cunoștințe de limba engleză – minim nivel B2
  • Cunoștințe de management de proiect/management de contract
  • Cunoștințe foarte bune de operare Microsoft Office
  • Abilități de comunicare orală și scrisă
  • Orientat spre rezultate
  • Abilități de lucru atât individual cât și în echipă

Descrierea jobului

  • identifică și propune metode de finanțare aplicabile din programe/apeluri/fonduri nerambursabile naționale, europene sau internaționale
  • oferă consultanță pentru realizarea de proiecte finanțabile din diverse programe de finanțare și asistență in implementarea lor
  • pregătește prezentări privind finanțările posibile, fișe de program și formulare de solicitare
  • evaluează sau participă la evaluarea eligibilității clientului și a ideii de proiect ȋn baza informațiilor primite clienți
  • redactează proiectele de finanțare, elaborează cereri de finanțare, bugete, analize cost beneficiu și alte anexe prevăzute în Ghidurile Solicitantului
  • realizează și transmite planul de lucru cu termene, responsabilități și documentele necesare a fi pregătite
  • face propuneri privind structura parteneriatului și poate participa la negocierea condițiilor de parteneriat (durată, aport financiar, responsabilități, activități)
  • identifică și colectează informațiile necesare elaborării proiectului ȋn funcție de nevoi și abilități
  • întocmește documentația proiectului (fișă de proiect, analiză financiară, studiu de fezabilitate, plan de afaceri, după caz)
  • elaborează rapoarte periodice de monitorizare și evaluare privind activitățile proiectelor finanțată
  • gestionează electronic documentele proiectelor
  • organizează și participă la întâlniri de lucru la sediile clienților/finanțatorilor, alte instituții, atunci când situația o impune

 

Beneficii:

  • Mediu de lucru care încurajează învățarea și schimbul de experiență
  • Participarea la programe de formare interne și externe
  • Bonus de performanta

Descrierea companiei

SC FRONTIER MANAGEMENT CONSULTING SRL (FMC) este o companie privata si independenta infiintata in anul 2004 avand capital integral romanesc si care ofera servicii de consultanta pentru management si afaceri.

FMC a fost creata avand ca misiune sprijinirea mediului privat si autoritatilor publice intr-o dezvoltare durabila pentru crearea unei societati bazate pe cunoastere si a unei economii competitive si performante. Activi de peste 17 ani pe piata, detinem o experienta importanta in domeniu, dovedita de portofoliu nostru de clienti precum si numarul relevant de proiecte dezvoltate si implementate pentru acestia, la nivel international, regional sau local.

 

Scrie un comentariu

Clienti si parteneri